Klantenservice

Als je mij een beetje kent en/of je kunt mijn rekeningnummer bekijken. Weet je dat ik verslaafd ben aan Coolblue en hun service. Ik vind hun echt fantastisch. Welk kantoor heeft nou weer een ballenbak. Ik ben er ook echt super trots dat ik hun reclame naast mijn site mag hebben.

https://www.instagram.com/p/BBiALWwEsvd/?taken-by=coolblue

 

Gisteren had ik een email adres nodig. Nergens kon ik het vinden. Ik besloot met iemand van Coolblue te praten, want wie weet wist hun het wel. Dankzij dit besluit heb ik echt het beste klantenservice gesprek die ik ooit heb gehad. Het leek wel een MSN gesprek met een goede vriend. Heb jij wel eens zo’n gesprek gehad met een klantenservice?

Ps: Kijk je dit op je telefoon. Scrol dan helemaal naar beneden en druk daar op Desktop of open deze blog even op nieuw op je laptop/desktop. Anders is die niet leesbaar. Als je op desktop heb gedrukt kan je gewoon in en uit zoemen en dus het hele gesprek lezen

Screenshot_20160720-083502 (2)

Je chat nu met: Thomas van Coolblue.

Thomas van Coolblue: Hoi, wat kan ik voor je doen?

Ik:hoi, Misschien een een gekke vraag, maar kan je misschien het email adres van Acer kunnen geven

Thomas van Coolblue: Dat.. zijn een hoop adressen.

Thomas van Coolblue: Wat wil je precies van ze weten of aan ze vragen?

Thomas van Coolblue: Dan kijk ik of ik het goede e-mailadres voor je kan vinden.

Ik:Ik heb de email adres nodig van de samenwerking/sponsor kant

Thomas van Coolblue: Dat schijnt door ene David en Csilla gedaan te worden:
http://www.acer.europa.eu/media/pages/default.aspx

Ik:De gene die dat in den Bosche regelt is bij jullie ook niet bekend?

Thomas van Coolblue: Den Bosch? Wat is dat?

Thomas van Coolblue: Klinkt als een donut.

Ik:Nee, haha. Daar is het hoofdkantoor van Acer Nederland bevestigd

Ik:Maar aan je reactie te merken zou je die ook niet weten te vinden.

Thomas van Coolblue: Ik ben bang van niet nee.

Thomas van Coolblue: En dat was wel een grapje trouwens. Ik mag dan topografisch behinderd zijn, maar ik weet heus wel waar dat ligt. Ik heb absoluut niet Google Maps moeten controleren. Beloofd.

Ik: Jaja. Geloof er niks van haha

Ik: Ach het is je vergeven hoor. Je werkt bij een top bedrijf en ik heb leuk contact met jullie dankzij de samenwerking met mijn blog. Jullie hebben genoeg credits bij mij

Thomas van Coolblue: Nog even verder gezocht, toch echt niets kunnen vinden..

Ik:In ieder geval wel bedankt voor het mee denken. Dan probeer ik ze binnen kort wel even te bellen

Thomas van Coolblue: Social media werkt vaak wel erg goed, anders even een Tweet naar ze sturen?

Ik:Das inderdaad ook altijd nog een goeie. Ga ze straks direct even opzoeken.

Ik:Fijne dag nog veder

Ik:en eet smakelijk voor straks, want volgens mij heb je aardige honger

Thomas van Coolblue: Hmm, helderziend misschien?

Thomas van Coolblue: Ik ga even een broodje maken inderdaad, het avondmaal wacht thuis op me om 20:00. Lekkere restjes van gisteren.

Ik:Dat duurt nog wel even. Als ik straks thuis kom. Zal aan je denken tijdens het avond eten.

Thomas van Coolblue: Kijk, dat doet me goed. Wat ga je eten?

Ik:Zie ik straks pas als ik thuis kom haha. Woon nog thuis, dus dat is nog lekker aan schuiven

Thomas van Coolblue: Heeerlijk. Die tijd mis ik.

Thomas van Coolblue: Haha.

Ik:Maar ik zal je niet langer meer lastig vallen. Mijn werktijd zit er weer op. Je zou trouwens wel opslag mogen van mij haha. Beste gesprek ooit met een klantenservice

Thomas van Coolblue: Ja hoi. Ik doe dit omdat ik het awesome vind. Denk je nou echt dat je me lastig valt?

Thomas van Coolblue: Doe eens niet.

Ik:Je kan het in ieder geval wel merken dat je het leuk vind

Thomas van Coolblue: Top, zo hoort het!

Thomas van Coolblue: Maar goed, ga lekker genieten van je avond. Heb je een zwembad staan o.i.d.?

Thomas van Coolblue: Het is hier echt 31 graden..

Ik:Helaas niet. Heb hier gelukkig op kantoor nog airco. Thuis ga ik straks dood haha

Thomas van Coolblue: Pak een vernevelaar, een walm koel water op je gezicht sprayen helpt heel erg.

Ik:Ga het eens proberen. Nogmaals fijne avond

Thomas van Coolblue: Top. Bedankt, jij ook!

Thomas van Coolblue: Succes met Acer contacten in ieder geval.

Ik:Jullie zouden een functie uitprinten moeten toe voegen. Had deze chat nog wel eens terug willen lezen later haha

Ik:komt hopelijk goed

Thomas van Coolblue: Ctrl + A. Ctrl + C.

Thomas van Coolblue: Notepadje openen.

Thomas van Coolblue: Ctrl + V.

Helaas heb ik geen mail adres kunnen krijgen en is het laatste stukje door de tijd druk niet mee verstuurd naar mijn mail. Ik was namelijk op mijn werk en we gingen sluiten. Misschien vond je dit juist een hele slechte klantenservice, maar ik vond het echt een leuk gesprek. Hopelijk gaan jullie nu niet massaal de Klantenservice van Coolblue spammen en zo wel het komt niet door mij 😉

Gewoon is juist saai

Fabian van der Gijze

Je kan mij ook volgen via Facebook,Twitter,Instagram,google+en Bloglovin

Eén gedachte over “ Het beste en de leukste klantenservice gesprek ooit (heden)

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.